Bilder från kalaset igår

Publicerad 2011-05-19 14:17:05 i Allmänt

Igår hade vi då kalas för Hampus, vi bjöd på kycklingsallad och tårta. Hampus fick många fina presenter och han uppskattade verkligen varje paket han öppnade :)  Han fick Toy Story Sparkcykel och skateboard, en verktygslåda, kläder, böcker, såpbubblor med olika tillbehör, skaljacka, fotboll, Rorry garage och tillbehör, polisbil och motorcykel, sen kommer jag inte på mer men kan säkert ha missat något. 
Här kommer lite bilder från gårdagen







Sofie och Emelie




Här äts det middag




Sofie och Hampus



Carstårtan som vi köpt




Och marrängdaim tårtan som vi gjort, men det blev en väldigt dålig bild.
Hampus har garnerat tårtan själv :)



Sen spelades det fotboll, frisbe m.m. på ängen



Min mamma och min kusin Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela