Bra service på Coop

Publicerad 2011-05-26 12:16:13 i Allmänt

Var och handlade efter jobbet igår och då åkte jag till Coop i Rotebro för där hade vi bestält Hampus födelsedagstårta ifrån. Han tårta var nog den finaste Cars tårta som jag sett, har nämligen sett en del som varit väldigt slarvigt gjorda. Men när vi skar upp den så var det inte det innehåll som vi hade bestämt. Jag och killen som tog emot ordern pratatde om lite olika ideér men sen upprepade vi det slutgiltliga minst 2 gånger för jag ville vara helt hundra på att det blev rätt. Nu blev det fel innehåll, men det var ändå god men fortfarande inte det vi bestält.
Ringde och pratade med konditoriet och då sa hon som gjort tårtan att han som tog emot beställningen hade skrivit fel, vi blev erbjudna en ny tårta. Jag sa att en tårta vill vi gärna inte ha, kalaset var ju redan över.
Jag skulle komma dit så skulle dom lösa det, så igår gick jag till informationen. En jätt trevlig kille som jobbade och han erbjöd ett presentkort på 300:- som kompensation, tårtan gick på 360:- så jag var mer än nöjd :)
Som sagt, tårtan var ju god och jätte fin men det var inte det vi hade bestält.
Hade kanske väntat mig en kompensation på ca.100:- men jag säger ju inte nej när han utan tvekan
erbjuder 300:-

Bra service alltså på Coop, det gillar jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela