BVC

Publicerad 2011-05-03 19:47:46 i Allmänt

Hampus fick nästan godkänt på 3-års kollen, han hade gått ner i vikt sen sist.
Från 13.5kg i december till 13kg idag. Han rör på sig hela tiden, ungen är ju aldrig stilla sen så har han sen ett par veckor tillbaka slutat med välling som han annrs drack minst 3 gånger om dagen.
Vi ska försöka få i honom ett extra mål innan läggning och så ska vi tillbaka efter sommaren på en extra koll.
Vuxit på längden hade han iallafall gjort, från 92cm tror jag i december till 96cm. Vi avslutade med att gå till McDonalds, lite fet mat så kanske han går upp i vikt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela