Försöker göra någon nytta

Publicerad 2011-05-25 11:59:39 i Allmänt

Börjar inte förrän kl.15 idag, Jennifer har sista veckan med 5-års verksamhet så barnen går på dagis.
Försöker få lite gjot här hemma men min rygg är inte med miig helt, har iallfall fått bort lite tvätt och ska snart hänga upp en maskin tvätt. Hittade en till tröja som var nytvättad som fick läggas ut på tradera, hade redan fått några bud där vilket känns lovande då det brukar komma sista dagen/timmarna.
Skulle igentligen behöva göra en orentlig utrensing av barnens garderober. Jennifers garderobslådor är överfylda men där är igentligen lösningen ett besök på Ikea för att kompletera med några till trådbackar och en liten rensning såklart. Hampus garderob är inte full men däremot så har han nu sista veckorna vuxit ordentligt, helt plötsligt så är varenda långärmad tröja för kort och alla mjukisbyxor urväxta. Shorts har han en hel drös av från förra och förrförra sommaren, som äntligen sitter uppe i midjan nu. Men han skulle behöva några nya lite längre shorts, såna som slutar nedanför knäna.
Ska fortsätta med tvätten nu, men sen måste jag nog lägga mig ned en stund för att sträcka utoch vila ryggen. Måste orka jobba i eftermiddag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela