Hemma

Publicerad 2011-05-21 21:50:07 i Allmänt

Blev sent idag, närjag skulle hämta barnen hos minmamma så blev vi kvar på middag och kom inte hem förrän kl.21.30
Hampus somnade i bilen och fortsatte sedan att sova i sin säng, Jennifer ligger ohc läer en ny bok hon fick idag.
Jag sitter och bläddrar i Apollos nya vinterkatalog och drömmer mig bort.... Dom kom ut med en ny katalog nu i veckan så det ingår ju i jobbt att hålla sig uppdaterad :)
Hoppas på att vi kan komma iväg en vecka i september, för i sommar blir det ingen semester iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela