Inte en lugn stund

Publicerad 2011-05-30 19:04:10 i Allmänt

Fullt upp hela dagarna, men ganska så skönt för då hinner man inte ha tråkigt.
Igår var vi och hälsade på min mamma, hade med oss jordgubbar, hallon och bigaråer så åt vi glass till det :)
Sen bar det till Täby centrum för att shoppas skor, hittade ett par till Jennifer men inga fler. Fortsatte till Stinsen där jag lyckades hitta ett par och sen fortsatte vi dag så nu har Magnus också fått tag på ett par skor.

Min nya fina skor :)




Nu ska jag natta Hampus, Jennifer ska få sitta uppe och mysa lite till med mig. Tänkte titta på Fyra bröllop med henne, kul att det är någon mer i familjen som tycker det programmet är rolit :)

Återkommer med fler bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela