Jag är tillbaka igen! :)

Publicerad 2011-05-11 12:46:18 i Allmänt

Känns som om vi haft en liten minisemester, jätte härligt!
Jobbade hela helgen och barnen har varit på landet. Så i lördagskväll så åkte jag in till stan för att möta upp Emelie, jätte roligt att träffa henne igen och roligt att få höra vad hon hade varit med om under sin långa resa :)
efter jobbet i söndags så åkte jag ut till landet, härligt att få träffa barnen igen :) Dom hade haft det så bra, dom älskar att vara ute så det är helt perfekt för dom att vara på landet då dom kan springa in och ut precis som dom vill.
Jag blev kvar där och i måndags efter jobbet kom även Magnus ut så åkte vi hem igår eftermiddag då vi alla var lediga igår.
Tittade på eurovisionkvalet igår, vet inte rikigt vad jag ska säga om det. Det var många väldigt annorlunda och speciella låtar/artister med, hoppas att torsdagens startfält ser bättre ut.

Ska leta fram kameran så kommer det några bilder från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela