Jag vann!

Publicerad 2011-05-27 11:42:45 i Allmänt

För någon månad sen så anmälde jag mig till en vår tvävling hos Tradera. Man skulle öka sin omsättning med minst 500:- den månaden jämfört mot månaden innan. Som tur var så hade jag knapt lagt upp något föregående månad så jag fixade det. Men sen har jag inte tänkt på tävlingen mer.
Här om dagen kom det ett brev från Tradera, trodde att det var reklam eller att dom kanske börjat skicka räkningarna per brev istället för mail. När jag öppnade brevet så ramlade det ur en Trisslott :) Det stod Grattis till din vinst i vårtävlingen. Det tycker jag var en väldigt trevlig överraskning, tyvärr vann jag inget på lotten men det gör inget.
Har aldrig anmält mig till deras säljtävlingar tidigare men jag kanske ska ta och göra det lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela