Jaha...

Publicerad 2011-05-16 14:35:39 i Allmänt

Då var dagens ärenden avprickade och städning påbörjad, snart dags att hämta barnen på dagis.
Innan blir det en kopp kaffe och fundera ut någon middagsmat till mig och barnen idag.

Skulle haft utvecklingssamtal idag med Hampus fröken men dom ringde från dagis och sa att hon var hemma med vård av sjukt barn. Hoppas att det blir av snart, har e del som vi funderar över och som vi vill ta upp. Känns inte så bra nu när Hampus inte verkar trivas lika bra längre, jag förstår honom då det verkar vara en enda röra när det gäller personal/vikarier/praktikanter. På Onsdag är det iallfall dags att besöka en annn förskola, hoppas att det verkar bra där. Dom verkade iallfall ha plats för Hampus efter sommaren, så då kanske Jennifer ohc Hampus kan byta samtidigt. 

Här kommer bilder från gårdagens cykeltur :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela