Jaha, nu då?

Publicerad 2011-05-26 12:06:40 i Allmänt

Vaknar upp till strålande sol och en ledig dag, en kännr mig inte alls pigg och glad.
Huvudvärk, eller om det är bihålorna kanske? Känner mig jätte trött och jätte spänd i nacken pga. vår ventilation som stått på max hela natten och blåst kalluft rakt ned på mig. Kanske huvudvärken är spänningsvuvudvärk nu när jag tänker efter.
Har iallfall gått väldigt segt här hemma, ska ta mig in i duschen nu och sen blir det en promenad. Hampus börjar bli lite trött då han vakande tidigt så vi tar nog med vagnen så kanske han kan passa på att vila lite ockå.
Försöker få tag på min svärmor också men hon verkar inte vara hemma, eller ute och hör inte telefonen. Tänkte åka över och hämta upp Magnus gamla golfklubbor och enhjuling, tänkt försöka sälja dom på loppisen på lördag.
Ska nog ta en extra runda här hemma och se om det är mer som jag kan ta med, skåpen här hemma är verkligen fylda till max.

Ska se till att ta med kameran idag så jag ka nbjuda på lite bilder när vi kommer hem från promenaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela