Jaha...

Publicerad 2011-05-05 12:41:58 i Allmänt

Vad ska man göra idag då? Kl. är 12.30 och jag har inte gjort någonting än, helt slut i kroppen och huvudet. Var tog solen och värmen vägen? Behöver sol så jag kan få lite energi.
Snart dags för vildingarna att komma hem från dagis, så det gäller väl att piggna till nu.

Försöker för övrigt att få ihop en dag då vi kan ha 3-års kalas för Hampus, inte det lättaste när vi har hela Maj överbokat. Dom få dagar vi kan så vet vi att det är en del som inte kan komma, men vi får helt enkelt välja en dag så får vi se hur många som kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela