Jobbhelg

Publicerad 2011-05-20 22:23:47 i Allmänt

Skön avslutning på den här fredgaskvällen, Hampus sover och jag passar på att slppa i soffan framför tv:n.
Jobbhelg både för mig och Magnus, imorgon jobbar jag 11.30-16.30 och Magnus 10.23.30, på söndag jobbar jag 12-16 och Magnus 11-22.30. Barnen får vara hos mormor och farmor i helgen när jag jobbar så dom kommer ha det bra iallfall :) Får bli lite extra mys imorgonkväll när båda barnen är hemma.

Trevlig helg och hoppas att ni får njuta ordentligt av solen och värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela