Kalas

Publicerad 2011-05-15 20:44:47 i Allmänt

Idag har vi planerat det kommande 3-års kalaset :) Jag och Hampus har bakat lite kakor och så ringde jag och bestälde en Carstårta, ska även baka en marrängtårta. Vi hoppas verkligen på att det blir sol så vi kan vara nere på ängen i år igen och fira Hampus, brukar bli väldigt trevligt.
Imorgon ska vi iväg och inhandla allt som kommer att behövas, vi ska bjuda på någon sorts kycklingsallad. Nu blir det att kika lite på hockeyn och forsätta med kalasplanerna.
Annars så har det inte hänt så mycket här hemma idag, vi var borta igårkväll och kom hem ganska så sent inatt så lite trött har man varit. Men det var en väldigt trevlig kväll igår :) Synd bara att Saade kom 3:a :(
Var ute ett tag på eftermidagen, barnen cyklade och det börjar släppa mer och mer för Jennifer. Hampus är galen och bara kör, han gjorde en ordentlig vurpa i en backe idag men han fick bara et litet skrapsår på ena handen. Är fortfarande van med Jennifer som bromsade för mycket i nedförbackarna så hon sen var tvungen att trampa för att komma framåt. Hampus är ju precis tvärtom, han vägrar bromsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela