Ledig fredag

Publicerad 2011-05-20 11:58:17 i Allmänt

Jag och barnen är lediga idag, Magnus åkte precis in mot stan. Hans skulle möta en gammal kollega innan det var dags att jobba kväll.
Vi fick en ordentlig sovmorgon här hemma idag, stälde ingen klocka och jag blev väckt av ennifer kl.8.30.
Jennifer hämtade sitt nintendo och sen la hon sig i vår säng och spelade till klockan var nästan 9.30

Nu ska vi göra oss iordning så ska vi ut och spela lite fotboll och ta med oss fika. Så härligt med SOL :)
Jobbar i helgen så det är lika bra att passa på att vara ute nu när man är ledig.
Får väl se om Hampus ska rova att köra med sparkcykeln ute lite idag också, Jennifers sparkcykel är fotfarande borta.
I eftermiddag ska jag köra Jennifer till min mamma, Jennifer ska få följa med och titta på min ena systers dansuppvisning och sen får hon sova över där. Hampus lämnar jag hos min mamma imorgon som ska passa barnen när jag jobbar. Tyvärr började inte dansuppvisningen förrän kl.20 så det skulle bli lite för sent för Hampus att hänga med.

Hoppas ni får en jätte härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela