Myskväll med Hampus

Publicerad 2011-05-05 20:15:14 i Allmänt

Magnus jobbar ikväll och Jennifer har haft trampolinträning mellan 18-20 så jag och Hampus har haft en riktig myskväll. Det blev bad och sen har jag klipt Hampus, inte det lättaste kan ju ju säga men nu är det kortare iallafall. Han fick i sig en yoghurt och sen satte vi oss i soffan, han somnade i mitt knä på mindre än 10 minuter.
Så nu har jag haft en halvtimme helt själv, precis lagom till Fyra Bröllop :)
Nu kommer Jennifer hem viken minut som helst, då blir det lite mys med henne innan hon måste i säng.










Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela