Noll koll på veckodagar

Publicerad 2011-05-25 10:56:50 i Allmänt

Veckorna blir verkligen helt röriga när man har jobb som har väldigt varierande arbetstider/dagar.
Då varken jag eller Magnus har ett måndag - Fredag jobb så är det väldigt lätt att man helt enkelt inte har koll på vilken dag det är. Nu ska jag jobba min 5:e arbetsdag i rad och sen är jag ledig till nästa fredag.
Imorgon och på fredag är även dagis stängt, annars går barnen ibland 9-14 när jag eller Magnus är ledig för att få lite rutiner. Så det blir lång helg för mig och barnen nu :)
Får se vad vi ska hitta på imorgon, inga ideér alls än så länge så om någon är ledig och vill hita på något så är det bara att höra av sig!
På fredag så kommer en dagis kompis till Jennifer hem till oss för att leka, så vi blir nog hemma då och ev. någon lite utflykt till någon lekpark bara.
På Lördag så är det dags för loppisen på Täby galopp, så återigen hoppas jag verkligen på bra väder. Känns inte så jätte roligt om det skulle bli regn. Ska försöka skicka ner Magnus till förrådet idag så han kan börja gå med lite kartonger och cyklar till garaget, skönt om det finns på plats för på fredag kväll måste allt packas in i bilen.
Söndag hoppas jag blir en riktigt slapp dag, än så länge inga planer iallafall. Vill ha sol och värme så vi kan vara ute hela dagen och kanske ha lite picknick eller köpa en engångsgrill och gå ner till ängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela