Nu tar vi helg!

Publicerad 2011-05-27 17:14:43 i Allmänt

Hampus har vaknat och är nu på lite gladare humör :)

Magnus ringde precis och sitter nu på bussen, så då kan man väl säga att helgen börjar nu när familjen snart är samlad :) Vi ska inleda fredgaskvällen med att ta entur ner till förrådet och kika igenom vad som ska med till loppisen imorgon. Nu håller jag verkligen tummarna för att det INTE blir regn!
Ska se till och plocka framlite "prislappar" växelpengar och påsar till imorgon. Jennifer vill gärna följa med, Magnus tror att hon kommer tycka att det blir tråkigt och lång dag men jag tror nog att hon kommer tycka att det är roligt. Vis ka vara där mllan 10-16 men det kommer nog gå ganska så snabt och det kommer vara fler där som hon känner. Jag och Jennifer får sällskap av min kusin Ida, sen kommer min pappa och Annelie att stå där, Emelie och hennes mamma ska också stå och sälja så Jennifer får väl gå lite imellan om hon lessnar på mig :)
Fredrik som jag jobbar med skulle också dit imorgon så jag får väl se om jag hittar på honom där, verkar vara en populär loppis det där :) Fredrik och hans tjej hade varit där förra året också på premiären och det hade tydligen varit väldigt mycket folk, dom hade sålt mycket så jag hoppas att det blir lika mycket folk i år.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela