Pussel

Publicerad 2011-05-02 21:49:34 i Allmänt

Jäklar vilket pussel det är att få ihop våra scheman, nu i Maj är det verkligen extra svårt.
Vi har fått scheman så vi jobbar samma helger, vilket innebärtvre helger som vi behöver barnvakt och dessutom kvällar lite då och då. Men nu så verkart vi "bara" ha 2-3 dagar kvar att lösa och så ska jag kolla om barnen kan vara på landet med min farmor och farfar en till helg.


Hoppas att det ska bli bättre i fortsättningen nu när Magnus har nytt jobb och jag kommer få andra tider, dels varannan helg för oss båda. Men då vi fått dom jobb vi vill ha så får vi kämpa på ett tag så kanske vi kan få bättre tider framöver.

Men om någon känner någon som vill ha lite extra jobb och passa barn någon eftermiddag/kväll kanske en dag i veckan så hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela