Rhodos

Publicerad 2011-05-23 12:33:30 i Allmänt

Efter att vi spenderade 2 veckor på Rhodos för 2 år sedan så är vi väldigt överens om att det var den absolut bästa semstern. En anledning var väl hotellet, oslagbart! Rummet, poolområdet, de supertrevliga reseledarna som hjälpte till med vad man än önskade sig, när de hade tid över (och så tog de sig tid) att bara sitta med barnen och spela spel, sparka boll m.m. Vill så gärna tillbaka, ön är jätte mysig och det finns mycket mer att upptäcka.
Nu har Apollo ett gäng bloggare nere på sitt nybygda hotell, vilket ser nästan precis ut som det vi bodde på. Så nu sitter jag och läser vad dom skriver och tittar på bilderna och drömmer mig bort. Vill gärna åka till det hotellet, ser så härligt ut.
När det är dags för vår näta semester så kommer nog båda jag och Magnus hasvårt att bestämma oss. Ska vi resa till ex. Kreta, Gran canaria eller Egypten som vi pratat lite om (lite beroende på årstid), eller ska vi tillbaka till Rhodos som var så underbart. Rhodos känns iallfall som ett ganska så säkert val, men lite tråkigt då vi redan varit där. Blgarien blir det iallfall inte, om vi inte skulle komma över en riktigt billig resa dit. Bulgarien var helt okej om man bortser från maten och otrevlig hotellpersonal som verkar jobba på flera hotell.

Här kan ni följa Apollos Rhodos bloggare :)

http://mythos-beach.apollo.se/blog/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela