Skor

Publicerad 2011-05-25 13:12:53 i Allmänt

Skulle verkligen behöva kpa nya skor, ett par sandaler och ett par svarta skor till jobbet. rensade ur skor för någon månad sedan och var tvungen att slänga mina svarta skor som jag hade tänkt att ha på jobbet. Sandaler köpte jag aldrig några nya förra året då jag hade flera par snygga från året innan, men nu är dom helt slut.'
Jag som alltid har haft mycket skor förstår inte vad som har hänt, går runt i mina Reebok easytone hela tiden :)
Kikade lite på Dinsko igår när jag kom till Solna Centrum, kikade på dom här sandalerna.
Gillar att om inte har en helt plan sula som många andra har haft som jag tittat på, tyvärr hade jag inte tid att prova dom.




Sen hittade jag dom här på hemsidan nu, ser snygga ut men frågan är hur höga dom är? Kanske inte riktigt detjag är ute efter, men snygga var dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela