Slut

Publicerad 2011-05-16 18:55:47 i Allmänt

Suttit vid datorn nu i ett par timmar till och från, har läst igenom journaler från läkare och FK och kommenterat massor då dom skriver helt galet. Allt ska vidare till min jursit som sedan har all min kontakt med Trygg Hansa.
Förstår inte riktigt vad dom får allt ifrån, blir nästan lite orolig om min läkre inte lyssnar över huvud taget när jag är där. Bland annat så står det i min journal att jag under 2 veckors tid i december arbetstränade 5 dagar i vecka i en present/blomsteraffär. Detta är någonting jag aldrig har gjort och aldrig haft några planer på att göra, är det någon anna patient hon skriver om och skrivit om mig i en annan patients journal?
Sen så pratade min sjukgymnast med mig om ev. andra behandlingar då jag har haft så ont. Hon föreslg Botox i nacken och jag tyckte det lät lite läskigt men ville absolut höra efter med min läkare om det kanske var en bra behandling. Även om nålar är väldigt läskiga så är det inte roligt att alltid ha ont, så jag bokade tid hos min läkare. Min läkare sa att hon inte ville skriva remiss för botox då det inte fanns tillräckligt med studier på ev. biverkningar. Nu står det i min journal att min sjukgymnast föreslagit botox men att jag inte alls hara någon lust att prova denna metod. Det känns ju inte så bra, då lär väl försäkringsbolaget tro att jag inte vill försöka få bort värken.
Sen fortätter det med flera olika punkter som min läkare verkar tolka lite precis som hon vill.

Nu ska jag börja göra barnen redo för natten, sen ska jag se om det kanske visas något roligt på Tv ikväll.
Fortsätta med lite kalas planer kanske det blir också.


Nu kommer Jennifer och säger att Hampus har låst in sig i badrummet och har duschen på!
Måste gå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela