SOL

Publicerad 2011-05-06 10:09:32 i Allmänt

Så härligt att solen är tillbaka och nu hoppas jag verkligen att det inte blir någon mer snö.
Med solen så kom energin tillbaka och jag känner mig på så bra humör :)  Innan jag lämnade barnen på dagis idag så smörjde jag även in derasansikten med solskyddsfaktor, det är ju faktiskt maj nu. De har redan fått en del färg i ansiktet så det är väl lika bra att köra igång, även om det känns konstigt med solskyddsfaktor när det snöade här om dagen.
Fick iväg barnen till dagis 9.30, lagom till stora sångsamlingen som är på fredagar. Magnus hämtar inte förrän kl.17.30 idag, så det blir en lång dag. Jag ska bege mig av mot jobbet om en liten stund, ska vara på plats kl.13 idag och slutar kl.18. Kanske har jag tur att maten står på bordet när jag kommer hem?

Hoppas ni får en underbar dag och hinner njuta lite av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela