Straffade sig att vara duktig och effektiv

Publicerad 2011-05-02 23:38:08 i Allmänt

Har haft sån fruktansvärd värk i nacken, jätte stel och spänningshuvudvärk. Blir så frustrerad av att inte kunna göra någon nytta, för tvätta bilen vet jag inte om jag vill göra igen. Kändes inte när jag höll på att fixa då, men dagen efter så kunda jag ju inte röra huvudet och värken och inflammation i muskelfästena sitter fortfarande i.
Sjukgymnasten v ågade inte göra mycket och sa att jag inte ska tvätta bilen igen. Men läkaren säger att man mår som bäst med whiplash om man gör allt, inte undviker någonting. Brukar inte tro på det riktigt, men nu försökte jag iallfall.


Imorgon är det iallfall dags för 3-års kollen på BVC med Hampus :)
Får se om det kanske bli Nickis i Täby innan vi ska till BVC, har en känsla av att barnen behöver springa av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela