Trampolin

Publicerad 2011-05-19 21:27:26 i Allmänt

Idag hade Jennifer trampolinavslutning mellan 18-20, jag och Hampus hängde med och tittade på. Hampus fick också prova på att hoppa lite, vilket han tycker är jätte roligt :) Men jag blve helt slut av att passa honom, måste ha stenkoll så han inte springer ivägen för dom som hoppar dmt eller springer under någon trampolin.
Vi tog en liten paus och gick ut och blåste såpbubblor också. Efter träningen så blev det fika då det var avslutning.
Kan lova att jag hade två rejält trötta barn när jag kom hem.

Ska plocka undan lite nu sen ska jag ta och vila upp mig lite, känner mig helt slut efter två fartfylda dagar.
Tänkte se om det finns någont bra på tv4 play att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela