trött

Publicerad 2011-05-06 21:48:46 i Allmänt

Helt slut i hela kroppen, vet inte varför men jag kan knapt stå på benen.
Blev så less när jag skulle hem fårn jobbet idag, med min vanliga tur så var ju självklart pendeln försenad.
Hade varit srömavbrott så jag blev ca.40 min. försenad.

Kom iallfall hem till färdig middag och en sambo som var helt slut han me, barnen hade kört slut på honom totalt.
Jag hade köpt lite rosa bubel som vi drack till maten, jätte gott! Nu sover nog barnen (och Magnus som jag ska gå och väcka) så då är det dags att dricka kaffe och packa väskor. Både jag och Magnus har jobb helg så barnen blir hämtade imorgon av min pappa, så imorgon tillbringar dom dagen med pappa och Annelie som sedan kör barnen till landet. Dom fr sova hos min farmor och farfa på landet till på söndag ock så åker jag ut dit på söndag när jag slutat. Ser ut som om det ska bli riktigt bra väder så då stannar vi på landet och Magnus kommer dit på måndag efter jobbet så åker vi hem allihopa på tisdag.

Imorgon kväll ska jag träffa Emelie inne i stan, ska bli jätte trevligt :) Ska se om jag kan hitta något bra ställe att gå och äta på som inte är allt för dyrt.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela