TV4 play

Publicerad 2011-05-04 22:59:33 i Allmänt

Har verkligen fastnat för playkanalerna, perfekt då man kan se det man vill, när man vill.
Läggningen av barnen, plocka undan efter middag m.m. får ta sin tid och sen när allt är fixat kan man sätta sig i lugn och ro och titta på vad man vill. Det bästa av allt är ju att man slipper reklamen så man sparar ju tid också.

Nu har jag precis kikat på veckans 3 avsnitt av Fyra bröllop och Åtta hos stjärnorna, 2 riktigt bra program.
Tv4 play har dessutom bättre bild än vår tv, tror att dom grävt av nån kabel här utanför för vi har haft riktigt dålig bild sen nyår.

Nu blir det till att hänga lite tvätt och sen kommer nog Magnus hem från jobbet. Jätte trött så jag ska försöka komma i säng snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela