Var tog tiden vägen?

Publicerad 2011-05-30 22:26:47 i Allmänt

Ikväll hade jag behövt glra en hel del men nu är klocka för mycket, tror inte att det är så populärt hos grannen om man sätter igång med dammsugning och tvätt nu. Det är sent på kvällen som jag kommer på allt som måste göras, varför kan jag inte komma på det lite tidigare?
Jaja, kanske ska fundera lite på packningen iallafall så kan jag ta tag i tvätt och städning imorgon istället.
Behöver ta tag i kassen/väskan med sommarkläder som jag plockade fram här om veckan men inte plockat upp. Behöver få fram lite shorts, linnen och klänningar om det nu ska bli så varmt i veckan som det utlovats.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela