Vill inte gå ut idag

Publicerad 2011-05-03 10:32:49 i Allmänt

Trode barnen skämtade när de stod i köket och ropade att det snöade, men tydligen så gjorde snöade det ju ganska så ordentligt. Tror aldrig att jag har sett så stora snöflingor förut.
Fick iallfall sovmorgon till kl.9 idag, sen hörde jag att barnen kom upp. Jag gick upp, såg snön och gjorde en stor latte för att sedan gå tillbaka till sängen. Hann ge barnen lite yoghurt innan också, sen har dom tittat/dansat till moraträsk dvd:n.
Tog med mig datorn till sängen och har kikat runt i lite bloggar och så gick jag in på facebook. På facebook så var Emeli också inloggad från flygplatsen i Doha, hon är på väg hem efter mer än 3 månader på resande fot. Ska bli så roligt att träffa henne när hon kommer hem, kul att hinna skriva lite med varandra på chaten på facebook också. Hon skulle spendera hela dagen på flygplatsen idag.


En bil på Jennifer från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela