1 advent

Publicerad 2011-12-01 00:09:18 i Allmänt

Jag vet att det redan varit det men först igår så kunde vi fira in Advent på riktigt.
Jätte mysigt att få upp ljusstakarna i fönstrena (Magnus och barnen lämpade medan jag låg däckad i sängen, så trött efter resan...), vi fixade en ny lusstake för adventsljusen och plockade fram lussebullar ur frysen.
Skulle fika med glögg och lussebullar när vi städat lite och packat upp väskorna, men Jennifer hann somna i soffan runt 18.45 redan.
Pappa och Annelie kom över med Jennifers adventskalender och blev kvar på lite fika.

Idag har det inte hänt så mycket, fixat lite med presenter inför kommande födelsedagar som ska firas, varit iväg med lite Aloe vera produkter som kommit, fika hemma hos farmor och farfar. Här hemma har det otroligt segt, Jennifer har pendlat mellan 36.6 - 38.0 i temp nu under kvällen, pigg som vanligt men jag kollade då hon hade så röda kinder. Hon får alltid jätte röda kinder i samband med feber. Själv har jag legat på straxt över 37 i temp, både jag och Jennifer har normalt sett 36.6. Lite små förkyld och inte helt på topp, men ändå inte sjuk.
Förmodligen därför jag behövde vila under eftermiddagen igår och att Jennifer somnade så tidigt.

Tallin resan var iallafall jätte bra, men det får jag berätta mer om imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela