1 december imorgon, tiden går snabt. Jul o...

Publicerad 2011-11-30 15:41:10 i Allmänt

imag0213 (MMS)

1 december imorgon, tiden går snabt. Jul om drygt 3 veckor bara! Känns som om det behövs lite minusgrader och Snö så man förstår att det snart är jul. Barnens paketkalendrar är nu på plats :) Barnen/vi har det väldigt bra. Min farmor och farfar gjorde paketkalendern till mig varje år när jag var liten, sen tog dom över och har gjort till Jennifer. När Hampus föddes så fick han dela med Jennifer första året och sen har pappa och Annelie börjat göra till ett av barnen varje år. Så i år har Hampus fått av Lena och Bruno, bild ovan. När paken börjar försvunna så kommer det fram en fin jultavla. Jennifers har pappa och Annelie gjort i år, passade henne bäst då det är en kalender med färdiga små fickor att lägga paketen i. Dags för första paketet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela