Feber

Publicerad 2011-11-03 18:24:36 i Allmänt

Jennifer har fortfarande feber.... ligger runt 38.5 hela tiden. Igår hade hon huvudvärk men idag har hon inte kännt av någonting annat förutom feber. Håller verkligen tummarna för att hon ska vara bra imorgon.
Magnus får nog ta vägen förbi appteket vid centralen inatt när han ska hem från jobbet. Känns som om det är säkrast med lite alvedon hemma, tydligen så var den slut här hemma.

Köpte iallafall lite som Carro beställt från Sverige :) och så lite godis/mini pringles till flygresan. Har börjat plocka fram lite kläder nu och tagit fram passen.
Så fort Hampus har somnat, vilket borde vara snart, så ska jag ta tag i packningen ordentligt.
Kanske en kopp kaffe innan dess?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela