Jag är här!

Publicerad 2011-11-22 08:57:43 i Allmänt

Har varit lite tyst här ett tag nu, men jag har inte haft någon tid eller ork att sitta vid datorn nu när jag har jobbat. Blir så less på att sitta vid datorn efter en hel dag på jobbet då jag sitter vid min dator hela tiden. Skulle igentligen vara ledig nu men har hoppat in ectra i butiken på Götgatan då de drabbats av sjukdom. Så måndag - onsdag 12-18, alldeles lagom med extra timmar så här innan jul :) Kul också att få se hur det går till i en annan butik, alla jobbar ju lite olika och framförallt olika kunder.

Kom på att jag inte har lagt upp alla bilder från Dublin, så de ska jag fixa ikväll!

För övrigt så är det snart dags att packa igen, på lördag så åker vi med Magnus släkt till Tallin för att fira min svärmor som fyller 60år. Ska bli jätte trevligt! Blir båt dit och hem och så stannar vi en natt i Tallin också och bor på Spa hotell. HAr bokat in 2 behandlingar under måndagen, riktig lyx :)
Barnen ser fram emot att få umgås med sina kusiner i 4 dagar i sträck, som dom längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela