jobb

Publicerad 2011-11-25 22:25:27 i Allmänt

Fick veta hur Magnus schema såg ut över jul och nyår nu, värre än väntat :(
Han fick veta att antingen jobbar de jul och nyår ledig nyår eller tvärt om. Och då antar man ju att är man ledig ex. jul så är man ledig minst julafton och juldagen. Men nu blir det bara ledigt julafton, han jobbar då även till 00.30 den 23:e så inte ens den eftermiddagen/kvällen är han hemma.
Juldagen som i år är den dagen vi kan fira med hans släkt kan han själv inte vara med, känns ju väldigt tråkigt :(
Sen så jobbar vi båda två på annandagen och Nyårsafton, men olika tider. Undrar nu vad jag och barnen ska hitta på under nyår? Jag slutar iallafall kl.16 så jag har hela kvällen ledig men Magnus börjar kl.14...
Sitta hemma själv på nyår vill jag verkligen inte göra! Hade planer med vänner till oss men vet inte hur det blir nu när Magnus måste jobba?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela