Min lilla sjukling :( När jag hämtade Jenn...

Publicerad 2011-11-02 18:42:02 i Allmänt

imag0169 (MMS)

Min lilla sjukling :( När jag hämtade Jennifer från fritids idag så såg jag direkt att hon inte såg helt okej ut. Hon sa även att hon hade lite ont i huvudet. Tog tempen när vi kom hem och självklart så hade hon feber. Har löst det nu med jobb imorgon, jag jobbar förmiddag och Magnus ska jobba kväll så vi byts av så räcker det med bara någon timmes vab var. På fredag Måste hon vara frisk så vi kommer iväg till Dublin! Tur att jag tecknade våran Ticket Garanti iallafall om hon inte skulle hinna bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela