Packningen....

Publicerad 2011-11-02 23:23:50 i Allmänt

Vi fick upp väskorna igår, men sen har det inte hänt så mycket mer. Det är ju så tråkigt att packa...
Körde lite på min egna teori ikväll.  Om jag lägger fram alla kläder nu och kanske till och med lägger ned dom i väskorna så kommer väl Jennifer bli ännu sjukare och så kan vi inte åka på fredag. MEN om jag istället väntar med packningen till imorgon så kommer jag veta hur läget är och jag kan slänga ned allt vi kan tänkas behöva och så åker vi på fredag morgon till Arlanda, pigga och friska!
Eller vad tror ni om den teorin? 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela