Rensar

Publicerad 2011-11-17 10:43:03 i Allmänt

Jäklar vad det rensas, sorteras och fixas här hemma. Det tråglkiga är bara att det är ingenting som direkt syns, men jag har/håller på att rensa ut ordentligt i alla garderober och skåp. Känns så skönt att ha tagit tag i det.
Mitt mål är som sagt att ha allt fixat och klart till nästa torsdag, för på fredag så får vi storstädning och sen är det advent.
Just nu så är det min garderob som gäller, galet vad mycket kläder jag rensat ur senaste året och ändå så kan jag nu rensa ur ännu mer.  
Ska ta tag i barnens rum sen, tror nog att det kan rensas ur en del där också. Perfekt inna jul! Kanske att det kan bli en vända till Kid2kid igen, undrar om jag inte har lite innestående pengar där också för tidigare inlämnade saker. Ska nog åka dit iallafall och kika om de fått in slalompjäxor och skridskor i Jennifers storlek, och då passa på att lämna in de gamla skridskorna och pjäxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela