Borde man sova nu eller?

Publicerad 2011-09-26 01:18:47 i Allmänt

Fastnade uppe vid datorn nu under kvällen/natten. Så lugnt och stilla här hemma nu, alla sover förutom jag. Har skickat lite mail efter att tradera auktioner avslutats och läst lite bloggar.
Helt slut är jag och borde igentligen sova, upp tidigt imorgon för att få iväg barnen till skola och dagis. Jag är ledig och behöver vila upp mig efter jobbhelgen, har så fruktansvärt ont i nacken idag. Trodde att jag skulle behöva gå hem tidigare från jobbet idag då jag knapt kunde koncentrera mig men lyckades härda ut. Tur för mig att det var så otroligt lugnt, dåligt för försäljningen men jag hade inte fixat dagen annars.

Nu blir det sängen även för mig, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela