Då börjar jobbhelgen igen

Publicerad 2011-09-23 10:30:46 i Allmänt

Börjar kl.12 idag och slutar kl.18, sen jobbar jag både lördag och söndag.
Haft hyfsat bra flyt på jobbet sista veckorna så jag ser fram emot en bra helg, hoppas på att få mycket sålt! :)

Ikväll blir det en fredagsmys med familjen, ska bli jätte skönt att bara vara och få prata med varandra i lugn och ro. Om jag inte minns helt fel så ville Jennifer spela spel, så förmodligen blir det spelkväll istället för att sitta i soffan och titta på TV. Inget mig emot!

Imorgon blir det först jobb som sagt och sen ska vi bort på fest :) Tror att det kommer bli en väldigt trevlig kväll, skänt också att det är så nära när man sen måste hem och sova för att orka upp på söndag. Börjar inte förrän kl.12 på söndag men då måste jag vara pigg.

Vet inte vad Magnus och barnen har tänkt hitta på i helgen, kanske skulle de ge sig ut i skogen här och se om det finns någon svamp att plocka. Själv plockade jag några liter svamp i Tisdags, från bordet hemma hos svärmor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela