dagens bilder

Publicerad 2011-09-04 19:50:19 i Allmänt

Det här är de som blivit fotat idag, på väg till Sigma för att köpa pizza till middag. Jag gav upp med allt som hade med matlagning/bakning att göra efter att ha tappat kladdkakan/smeten.
Just nu så sitter jag och bara försöker andas, långsamt. Barnen har verkligen testat gränserna idag, helt fel dag för det.... Så typiskt känns det som, varför kan de inte vara lite extra söta och snälla när jag har ont för? Känns som om de alltid blir extra busiga och bårkiga när jag har ont, varför gör dom så?
Morgonndagen kan väl bara bli bättre? Det hoppas jag iallafall!



Jennifer inviger nya höstkängorna idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela