Fan vilken dag!!!

Publicerad 2011-09-13 21:48:20 i Allmänt

Brandlarm på jobbet så hela Solna centrum utrymdes, i 3 timmar!!!! Var inte direkt klädd för att stå ute i storm med en tunn ofodrad jacka, slår vad om att min förkylning som precis häll på att försvinna är på väg tillbaka.
Var någon idiot som grävt av en elledning vid Råsunda så stora delar av Solna var utan ström. I centrum så var i princip hela centrumet utan ström förutom vår butik och de som låg längs med samma gång.
Otur att vi också hade barnavkt idag, blev ju verkligen sen :(
Hoppas att allt funkar som det ska imorgon, vet inte hur lång tid det kan ta att åtgärda elfelet?

Nu ska jag krypa upp i soffan under en filt och drick en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela