Festkläder

Publicerad 2011-09-05 23:46:47 i Allmänt

Om knapt två veckor ska vi på 40-års fest! Känns som om det kommer bli en väldigt rolig kväll :)
Temat är Glitter, så då är ju frågan vad man ska ha på sig? Köpte för ett par veckor sedan en långklänning som är helsvart. Funderar på om jag skulle kunna ha den, så kan jag matcha med lite glittriga accesoarer kanske. Har även ett par snygga högklackade skor med mycket glitter :) Om jag nu kan gå i dom en hel kväll....
Eller skulle man ta och sattsa på någon kortare glittrig klänning? Vilket jobbigt och svår val man har då ;)


Hittade en bild bilder på klänningen, vad tycker ni?





Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2011-09-06 13:40:29

om temat är glitter måste du hotta upp denna outfit med blingbling, helt klart. :) va inte rädd för att ha massor, med tanke på att klänningen är "enkel/stilren". köper du en glittrig klänning måste du vara mer diskret med smyckena ju, tycker jag. kan va kul att vräka på med massa smycken som glittrar. =D

Postat av: Heléne

Publicerad 2011-09-06 14:38:03

Jättefin klänning, verkligen! Jag skulle helt klart satsat på att kombinera den med mycket glittriga smycken, tror det kan bli skitsnyggt.

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-09-06 19:29:23

Tack för kommentarerna :) tror nog att jag satsar på den svarta, den sitter så bra på också. Får ge mig ut i affärerna och leta bling bling ;)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-09-09 21:23:52

Jag köpte ju en ny klänning till Malin och Stefans bröllop som jag aldrig använde. Så den får det bli nu :-)

Funderar på om jag ska prova den så jag får se om jag kan ha den...

Den svarta klänningen är skitsnygg!!! Lite blingblig på den så blir det perfekt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela