Fredag!

Publicerad 2011-09-16 11:31:19 i Allmänt

Så skänt, haft 8 dagar nu med massor av jobb. Idag jobbar jag 14-18 bara sen blir det helg :) Både jag och Magnus är ledig imorgon, vilket är ovanligt för en helgdag men vi ska bort på 40-års fest så därför har Magnus tagit ledigt. Ser verkligen fram emot morgondagens fest.
Idag blir det en lugn kväll när vi väl kommer hem, ska hämta upp barnen på väg hem från jobbet då dom ska hem till farmor efter dagis/skola.
BLir lite fredagsmys med Jennifer och Hampus om han är vaken, sen ska jag nog ta och kika igenom lite klääder som ska upp på Tradera och lite som kanske ska ges bort. 

Hoppas ni alla får en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela