Godmorgon måndag

Publicerad 2011-09-05 08:16:33 i Allmänt

Känner mig trött och "pigg" på samma gång, men ska snart ta mig en dusch så tror jag att jag ska piggna till ordentligt. Kanske att musklerna mjukas upp lite också, hoppas iallafall.
Har precis skickat iväg barnen till skola/dagis, Magnus tog bussen med dom idag så jag får ta det lite lugnt och slapp gå upp på tok för tidigt. Börjar kl.11 idag men har några ärenden som måste fixas innan jobbet.
Dels så ska jag in på 3 butiken och klämma och känna lite på mobilerna, sen är det dags att ringa och beställa :)
Vet inte om jag skrevi det här men jag har iallafall äntilgen fått igenom reklamation av min mobil. Så nu får jag välja att antingen köpa en mobil för 2000:- som min mobil nu hade varit värd eller så får jag börja om på nytt abonemang om jag vill ha en dyrare telefon. Men ska jag börja om på nytt abonemang så måste jag ringa och prata med han som haft hand om reklamationen, så då tar det någon dag innan telefonen kommer med posten.
Känner att det är lika bra att börja om på nytt, kommer ändå kosta mig lika mycket. Förstår inte hur men jag har alltid så höga räkningar, men nu är det så och då kan jag lika gärna skaffa en mobil med dyrare abonemang, för den summan får jag ju ändå betala i slutändan.

Hoppas ni får en jätte härlig måndag och en bra start på nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela