Godmorgon

Publicerad 2011-09-14 10:45:06 i Allmänt

Gick upp runt 7 för att hjälpa till att få iordning barnen till skola/dagis, Magnus skulle lämna idag så dom tog bussen vid 8. Riktigt kaos var det, Hampus var jätte gnällig ohc Jennifer super trött så hon vi vi tjata på för att hon skulle få på sig kläder.
När dom gick kl.8 så kröp jag ner i sängen igen, somnade om och vaknade upp till en mycket lugnare start på dagen kl.10. Börjar jobba kl.12 idag så det känns skänt :)
Men däremot så har min förkylning kommit tillbaka, inte kul. Min nacke tog en del stryk av att vara ute i stormen igår också. Blir till att försöka komma i säng tidigt ikväll så jag förhoppningsvis kan sova bort förkylningen.

Nu en STOR kopp kaffe, för pigg är jag inte även om jag sov till.10 men förmodligen är det bihålorna som gör att jag känner mig så trött. Hälla i mig ett stort glas Aloe vera efter kaffet också, så ska jag nog bli frisk och pigg!

Trevlig Onsdag!  Jag som trode det var torsdag idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela