hur trött kan man va?

Publicerad 2011-09-12 16:55:04 i Allmänt

Tror inte att jag vaknat till alls idag, känner att jag bara skulle vilja lägga mig i sängen och sova tills imorgon så jag då kan vakna upp pigg pch utvilad. Men nu så är det snart trampolinträning för Jennifer, middagen ska fixas innan, tvätten ska bli färdig och maskinen ska bort ikväll (hoppas jag, på torsdag får vi hem vår nya) och så lite småfix på det och självklart två trötta och griniga barn.
Gjorde mig iallafall en kopp kaffe nu, det behöver jag! Kommer nog bli ett par till innan eftermiddagen/kvällen är slut.
Har iallfall varit iväg och tränat nästan en timme idag :) Lite possitivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela