I´m back!

Publicerad 2011-09-27 22:34:05 i Allmänt

Tydligen så har ju 3 legat nere nästan hela dagen, och jag har 3 både på mobilen och  bredbandet hemma.
Men nu så är det igång igen :)

Har tillbringat förmiddagen på husläkarmottagningen, lagt om mina brännskadade fingrar och fått en kortisonspruta i axeln. Hade så frukansvärt ont i axeln, hade aldrig gått med på en spruta annars så spruträdd som jag är. Än så länge ingen förbättrig men tydligen så skulle det ta ca.24 timmar innan det hjälper. Hoppas verkligen på effekt imorgon!
Känner mig lite smått handikappad nu, lindade fingrar på högerhanden och skadad vänsteraxel som även påverkar hela armen.

Sen har jag tillbringat hela eftermiddagne och kvällen med Emelie, jätte roligt att ses då det var ett tag sen. Vi han med ett besök på ikea också tillsammans efter at vi hämtat barnen på skola och dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela