Lite lek

Publicerad 2011-09-18 22:20:40 i Allmänt

När Jennifer var på kalas så passade jag och Hampus på att var ute, blev ett stopp i en lekpark och sen en power walk för mig och då somnade Hampus i vagnen.
Han har haft ca.37.8 idag också i temp men sen vid 19 tiden så vaknade han till för att kissa (somnade reda nkl.18 idag) och då var han mycket varmre och tempen var då uppe i 38.8. Hoppas att det blir bättre nu med lite sömn. Han är iallafall så mcyket gosigare när han är sjuk, så jag har fått sitta och mysa massor ikväll.







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela