Lugn hemma dag

Publicerad 2011-09-04 14:44:34 i Allmänt

Har inte gjort mycket idag, bara suttit och myst med barnen i soffan och pysslat lite. Har sjukt ont i nacken idag så att ge sig ut på äventyr idag kändes inte alls lockande :( Som tur var så verkar båda barnen lite små trött dom me så att ha en lugn hemma dag verkade inte störa dom.
Jennifer har precis satt igång med att rensa i sitt rum, hon tog med sig en stor kasse för att fylla med leksaker som hon inte längre leker med. Ska bli spännande och se vad/hur mycket det blir. Jag tycker att jag rensar hela tiden men ändå så har hon hela rummet fullt av saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela