Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-09-28 22:05:44

Usch, hoppas att fingrarna mår bättre och att sprutan har hjälpt. Jag har fått kortison i nacken som tyvärr inte hjälpte. Men många som får det säger att det blir mycket bättre. Så jag håller tummarna för att det gäller dig!!!

Alva har sagt hela semestern att hon saknar Jennifer jättemycket, så vi måste fixa en lekdate snart. Jag åker till Göteborg på tävlingar i helgen, men nästa vecka kanske?

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-09-28 22:07:47

Men... jag skrev precis ett jättelåmgt inlägg som försvann...

Kortfattat: Stackars dig!!! Hoppas att både handen och axeln känns bättre.

Alva saknar Jennifer och vill leka!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela