Mini semster imorgon

Publicerad 2011-09-28 21:28:02 i Allmänt

Med betoning på Mini :) Vi är ledig imorgon och så även båda barnen, jätte härligt!
Det blir en dagskryssning Kapellskär - Mariehamn, äta lite mat (förhoppningsvis bra mat), lek och bus, titta på båtar sen så ska det inhandlas lite öl och vin till vår fest.
Efter båtturen så stannar vi på landet och blir kvar där till på fredag, sen måste vi hem då Magnus börjar jobba kl.14 på fredag.
Så är det dags för Magnus jobbhelg och jag och barnen är lediga, så om någon vill umgås så hojta till eller slå en signal. Vi är lediga hela helgen, både dag och kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela